Return date

e-podroznik.pl helplineDo you want to plan a journey or buy a ticket?
Call 703402802Open 24 hours a day
Cost: 2,58 PLN incl. VAT / minute
Service provided by Progress Plus s.c.
Helpline provides information about connections, ticket prices, and also allows for the purchase of tickets over the phone. Available 24 hours a day,
365 days a year.

You are not calling from Poland?
See the numbers for other countries
hide information

Hide the map
  • You have to log in to view the page.
Login with ticket number
Check the booking details and manage your ticket (you can return the ticket, change the date of travel or passenger details, download the ticket)

Log in

Register

Frequently asked questions

  Czy samodzielnie mogę pobrać ponownie bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Pobierz bilet lub Wyślij ponownie.

  Czy samodzielnie mogę zmienić datę lub godzinę wyjazdu?

Tak, możliwa jest zmiana daty na kurs realizowany innego dnia, ale na tej samej trasie, o tej samej godzinie, jeżeli cena biletu jest taka sama. W innym przypadku należy zwrócić bilet i zakupić nowy. Sprawdź jak zwrócić bilet
Aby zmienić datę przejazdu zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Zmień datę wyjazdu i postępuj według podanych tam wskazówek - jeśli zmiana daty nie jest możliwa, pojawi się odpowiedni komunikat. W takim przypadku możesz zwrócić bilet i zakupić nowy.

  Czy mogę samodzielnie zwrócić bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij przycisk Zwrot biletu. Jeśli zwrot jest możliwy pojawi się odpowiedni komunikat wraz z warunkami zwrotu - datą do kiedy możliwy jest zwrot oraz wysokością opłaty manipulacyjnej, o którą zostanie pomniejszona zwracana kwota. Zwrot zostanie zlecony na konto z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Zazwyczaj trwa to ok. 3-5 dni roboczych.Jeśli płaciłeś za bilet kartą płatniczą to operator ma czas do 30 dni na zwrot pieniędzy na Twoją kartę płatniczą. Potwierdzenie zwrotu zostanie wysłane na podany adres e-mail. Warunki zwrotu biletu określa każdy przewoźnik indywidualnie. Informacja o terminie oraz wartości zwrotu podana jest już podczas zakupu biletu, jeszcze przed dokonaniem płatności. Podczas dokonywania rezerwacji należy kliknąć w Warunki oferty i zwrotu biletu. UWAGA: Zwrot w systemie nie jest możliwy po odjeździe pojazdu.

  W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje prosimy przesłać na adres: bilety@e-podroznik.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj poniższe informacje:
  • powód reklamacji
  • dane pasażera
  • numer biletu
  • datę podróży

Have you noticed an error on our website? Report it.

Copyright 2006-2020 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Information about personal data processing and cookies processingIn relation to the General Data Protection Regulation (GDPR), we would like to inform you that we may process your personal data. Details of this processing are provided in Privacy policy. At the same time, we inform you that the website uses cookies. By using the site, you consent to them being saved or used.
For more information, please see our Cookies Regulations.
Close
Searching
journey planner