Return date

e-podroznik.pl helplineDo you want to plan a journey or buy a ticket?
Call 703502802Open 24 hours a day
Cost: 3,69 PLN incl. VAT / minute
Service provided by Progress Plus s.c.
Helpline provides information about connections, ticket prices, and also allows for the purchase of tickets over the phone. Available from 8:00 to 19:00,
365 days a year.

You are not calling from Poland?
See the numbers for other countries
hide information

Hide the map
PKS Radom sprzedaje bilety elektroniczne

PKS Radom sprzedaje bilety elektroniczne31.05.2012

Coraz więcej przewoźników autobusowych oferujących przejazdy na trasach międzymiastowych oferuje sprzedaż biletów przez internet. W maju możliwość zakupu biletów online udostępnił również radomski PKS.

Forma zakupu biletu przez internet jest wygodna – pasażerowie mogą zarezerwować bilet nie wychodząc z domu i zyskują pewność, że w autobusie nie zabraknie dla nich miejsca. Obecnie PKS Radom sprzedaje bilety elektroniczne na trasach z Radomia do Lublina, Wrocławia, Łodzi i Bydgoszczy. Bilety można też kupić do i z wielu miejscowości pośrednich na tych liniach, są to między innymi: Zwoleń, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Opoczno, Wieniawa, Przysucha, Wolanów, Grójec, Żyrardów oraz Mszczonów.

PKS Radom Sp. z o.o. - linie, na kórych prowadzona jest sprzedaż biletów online, czerwiec 2012.Przewoźnik prowadzi sprzedaż biletów w internecie za pośrednictwem serwisu www.e-podroznik.pl. W portalu tym można też kupić bilety autobusowe na kursy realizowane przez ponad 40 innych przewoźników – z elektronicznym biletem można dojechać autobusem już niemal do każdego miasta w Polsce. Aby sprawdzić czy na konkretny kurs można kupić bilet online, najlepiej wejść na stronę serwisu e-podróżnik.pl i wyszukać dane połączenie. Jeżeli pojawia się ikonka „kup bilet”, można rezerwować bilet.

Sam proces zakupu jest prosty: pasażer podaje dane zakupowe – między innymi ilość osób oraz typ ulgi z jakiej chce skorzystać (np. ulga studencka). Następnie dokonuje płatności jak w każdym innym sklepie internetowym i otrzymuje bilet – w formie SMS'a lub drogą emailową do samodzielnego wydrukowania. Bilet (w postaci SMS'a lub wydruku) podróżny pokazuje kierowcy wsiadając do autobusu.

Bilet kupiony online jest równoznaczny z rezerwacją miejsca siedzącego. Jest to wygodne na obleganych trasach lub w okresie wzmożonego ruchu np. w czasie świąt, wakacji itp. Pasażer kupuje bilet z wyprzedzeniem i unika konieczności stania w kolejce do kasy czy do autobusu, gdyż, za okazaniem biletu, przysługuje mu pierwszeństwo zajęcia miejsca.

Join our newsletter!

Have you noticed an error on our website? Report it.

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Searching
journey planner