Return date

e-podroznik.pl helplineDo you want to plan a journey or buy a ticket?
Call 703502802Open 24 hours a day
Cost: 3,69 PLN incl. VAT / minute
Service provided by Progress Plus s.c.
Helpline provides information about connections, ticket prices, and also allows for the purchase of tickets over the phone. Available from 8:00 to 19:00,
365 days a year.

You are not calling from Poland?
See the numbers for other countries
hide information

Hide the map
PKS Świdwin na trasie Poznań-Ustronie Morskie sprzedaje bilety online

PKS Świdwin na trasie Poznań-Ustronie Morskie sprzedaje bilety online15.09.2011

We wrześniu PKS w Świdwinie sp. z o.o. uruchomił sprzedaż biletów przez internet na swój kurs dalekobieżny Poznań-Ustronie Morskie. Bilety elektroniczne sprzedawane są również dla wszystkich przystanków pośrednich na tej trasie.

We wrześniu PKS w Świdwinie sp. z o.o. uruchomił sprzedaż biletów przez internet na swój kurs dalekobieżny Poznań-Ustronie Morskie. Bilety elektroniczne sprzedawane są również dla wszystkich przystanków pośrednich na tej trasie

Forma zakupu biletu online jest wygodna – pasażerowie mogą zarezerwować bilet nie wychodząc z domu i zyskują pewność, że w autobusie nie zabraknie dla nich miejsca. Bilety online można kupić na trasę z Poznania do Ustronia Morskiego, na trasę powrotną oraz z i do wielu miejscowości pośrednich, są to między innymi: Świdwin, Kołobrzeg, Czaplinek, Połczyn-Zdrój, Wałcz, oraz Piła. Autobusy kursują 3 razy w tygodniu, a w letnie wakacje codziennie.

PKS w Świdwinie sp. z o.o. - linia, na której prowadzona jest sprzedaż biletów online, wrzesień 2011

PKS Świdwin prowadzi sprzedaż biletów w internecie za pośrednictwem serwisu www.e-podroznik.pl. W portalu można też kupić bilety autobusowe na kursy realizowane przez wielu innych przewoźników. Aby sprawdzić czy na dany kurs można kupić bilet online, najlepiej wejść na stronę serwisu e-podróżnik.pl i wyszukać dane połączenie. Jeżeli pojawia się ikonka „kup bilet”, można rezerwować bilet.

Sam proces zakupu jest prosty: pasażer podaje dane zakupowe – między innymi ilość osób oraz typ ulgi z jakiej chce skorzystać (np. ulga studencka). Następnie dokonuje płatności jak w każdym innym sklepie internetowym i otrzymuje bilet – w formie SMS'a lub drogą emailową do samodzielnego wydrukowania. Bilet (w postaci SMS'a lub wydruku) podróżny pokazuje kierowcy wsiadając do autobusu.

Bilet kupiony online jest równoznaczny z rezerwacją miejsca siedzącego. Jest to wygodne na obleganych trasach lub w okresie wzmożonego ruchu np. w czasie świąt, wakacji itp. Pasażer kupuje bilet z wyprzedzeniem i unika konieczności stania w kolejce do kasy czy do autobusu, gdyż, za okazaniem biletu, przysługuje mu pierwszeństwo zajęcia miejsca.

Join our newsletter!

Have you noticed an error on our website? Report it.

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Searching
journey planner