Return date

e-podroznik.pl helplineDo you want to plan a journey or buy a ticket?
Call 703502802Open 24 hours a day
Cost: 3,69 PLN incl. VAT / minute
Service provided by Progress Plus s.c.
Helpline provides information about connections, ticket prices, and also allows for the purchase of tickets over the phone. Available from 8:00 to 19:00,
365 days a year.

You are not calling from Poland?
See the numbers for other countries
hide information

Hide the map
PKS Radomsko sprzedaje bilety przez Internet

PKS Radomsko sprzedaje bilety przez Internet27.04.2010

PKS Radomsko umożliwił pasażerom zakup biletu bez konieczności wychodzenia z domu oraz bez żadnych dodatkowych opłat. Jest to drugi, obok PKS Piotrków Trybunalski, PKS w województwie łódzkim, który udostępnił usługę sprzedaży biletów przez Internet.

PKS Radomsko umożliwił pasażerom zakup biletu bez konieczności wychodzenia z domu oraz bez żadnych dodatkowych opłat. Jest to drugi, obok PKS Piotrków Trybunalski, PKS w województwie łódzkim, który udostępnił usługę sprzedaży biletów przez Internet.

Bilety można kupić korzystając z wyszukiwarki w ogólnopolskim portalu komunikacyjnym www.e-podroznik.pl, z którym przewoźnik współpracuje. Sprzedaż online dotyczy kursów realizowanych na dłuższych trasach np. Radomsko-Wrocław, Radomsko-Łódź, Radomsko-Kraków. Bilety online można kupić również z/do niektórych miast pośrednich na danej trasie np. Bełchatów-Pabianice, Radomsko-Tuszyn, Częstochowa-Olkusz.

Zakup biletu jest bardzo prosty. Pasażer wyszukuje kurs, który go interesuje, klika w ikonę „kup bilet” i podaje dane potrzebne do rezerwacji – między innymi ilość osób oraz ulgi. Następnie dokonuje płatności jak w każdym innym sklepie internetowym i otrzymuje bilet – w formie SMS'a lub drogą emailową do samodzielnego wydrukowania. Bilet (w postaci SMS'a lub wydruku) pokazuje kierowcy na początku podróży.

Bilet online równoznaczny jest z rezerwacją miejsca siedzącego, co zapewnia komfort podróżowania. Jest to szczególnie istotne na trasach obleganych lub w okresie wzmożonego korzystania ze środków transportu publicznego np. w czasie świąt, wakacji itp. Pasażer unika również konieczności stania w kolejce do kasy czy do autobusu, gdyż, za okazaniem biletu, przysługuje mu pierwszeństwo zajęcia miejsca.

Pasażerowie są pozytywnie nastawieni do nowoczesnej usługi, o czym świadczą ich opinie oraz coraz większa liczba osób wybierająca taką formę kupowania biletu. „PKS Radomsko to póki co jedyny przewoźnik odjeżdżający z Krakowa, który oferuje kupno biletu za pośrednictwem serwisu e-podróżnik. Gdyby taką możliwość oferowało więcej przewoźników, z pewnością korzystałbym z tej możliwości częściej. Serwis uważam za czytelny w obsłudze, a samą usługę zakupu biletów za funkcjonalną”- pisze jeden z zadowolonych klientów. Twórcy serwisu dokładają wszelkich starań, aby coraz więcej przewoźników udostępniało swoje kursy pod sprzedaż biletów. Szacuje się, że do końca roku 2010, około 20 PKS-ów będzie sprzedawało bilety w systemie online prowadzonym przez portal.

Join our newsletter!

Have you noticed an error on our website? Report it.

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Searching
journey planner